| podpora | galerija | kontakti | povezave | domov
PODPORA
MIKELIS servis, podpora, vzdrževanje

UPORABNIŠKA PODPORA :

e-naslov za podporo

podpora(at)mikelis.si

odgovorili bomo v najkrajšem možnem času znotraj zmožnosti


CDMIKELIS-online pomoč

Za pomoč na daljavo najprej pokličite za dogovor, nato si s klikom na ikono "HelpDesk" Prenesite program za pomoč na daljavo, na svoj računalnik in sledite kratkim in preprostim korakom. Ko poženete program, vas antivirusni program, ki ga imate nameščenega na računalniku utegne vprašati za dovoljenje za pogon programa CDMIKELIS-pomoc.exe. Ker gre za zaupanja vreden program, vedno potrdite z DA, DOVOLI ali YES - karkoli vas požarni zid ali antivirusni program vpraša.

Programček se začasno namesti v delovni pomnilnik vašega računalnika in omogoči povezavo našega tehnika na vaš računalnik. Tehnik bo začasno imel nadzor nad vašo miško in tipkovnico, oziroma bo videl, kaj delate vi in vam pomagal odpraviti nastalo težavo. V času povezave z našim tehnikom, bo vaš zaslon brez ozadja - slika se bo začasno skrila. To pomeni, da ste uspešno povezani. Hkrati bo to kazala ikona poleg ure v opravilni vrstici. S klikom na to ikono lahko kadarkoli prekinete povezavo. Povezava pa se bo prekinila tudi, ko se bo tehnik odklopil od vas. S tem trenutkom, se namizje povrne v prejšnje stanje, s čimer veste, da je povezava prekinjena. Hkrati se program izbriše iz delovnega pomnilnika (RAM-a). Da boste popolnoma prepričani, da ni aktivne povezave, lahko ponovno zaženete računalnk, saj se program CDMIKELIS-pomoč.exe ne namesti nikamor.

(OPOMBA: programček ne deluje na sistemih novejših od Windows XP).

Uspešno pomoč vam želi TEAM MIKELIS!

MIKELIS servis, podpora, vzdrževanje

UPORABNIŠKA PODPORA :

informacije o izdelkih
V kolikor imate kakršno koli vprašanje v zvezi z izdelki ali storitvami, ki smo jih mi dobavili, smo vam na voljo. Pišite nam na e-naslov na levi strani in pripišite podatke o opremi ali storitvi, za katero želite podporo, ter seveda vaše podatke (ime in priimek). Podporo boste prejeli tudi za opremo ali storitve, ki ste jo kupili kjerkoli drugje, vendar imamo v takem primeru omejenopristojnost ocenjevati, razlagati ali vrednotiti opremo ali storitve, ki jih ne poznamo osebno! Strošek podpore bo vsakič predhodno dogovorjen z vami.

kopije listin vašega računalnika
Če ste kupili računalnik (katere smo mi sestavili) iz druge roke in poleg niste prejeli dokumentov ki mu pripadajo (certifikati, navodila, garancija, fotografija sistema, spisek komponent s serijskimi številkami, račun, tehnične značilnosti), ste jih izgubili ali kaj tretjega, se lahko obrnete na levi naslov z naročilom za izdelavo kopij. Po potrebi vam izdelamo kopije spremnih listin za vaš namiznik, strežnik ali prenosnik. Storitev se plača, o ceni pa vas predhodno obvestimo glede na dokument za katerega gre. Cena zajema zgolj strošek tiska in pošiljanja.
Za uveljavjanje garancije potrebujete račun in garancijski list - v kolikor ju nimate, vam dokumente uredimo hkrati ob uveljavljanja garancije. V kolikor želite, da vam listine pošljemo po pošti pripišite še naslov na katerega jih želite prejeti (sicer vam bomo poslali na naslov na katerega smo izdali račun). Da bi zavrnili garancijo, ker kupec nima garancijskega lista, pri nas ne boste doživeli! Sam pa sem to že doživel za produkte kupljene pri konkurenci.

gonilniki in kopije priloženih CD-jev
Originalni gonilniki so aktualni le omejen čas, zato bodo ob potrebi po ponovni namestitvi operacijskega sistema praviloma že zastareli. Zato vas po potrebi oskrbimo z najnovejšimi gonilniki za vaš računalnik. Gonilnike je sicer vedno moč poiskati pri proizvajalcu komponent, kot so grafična kartica ali osnovna plošča - v spremnih listinah so namreč točno zapisane kode posameznih komponent s katerimi lahko najdete prave gonilnike. Za gonilnike pišite na levi naslov s pripisom GONILNIKI v glavo sporočila in serijsko številko računalnika. Strošek bo vsakič predhodno dogovorjen z vami.

servis, reklamacije in garancija
Prodano blago praviloma sprejemamo v garancijo na sedežu podjetja. Po dogovoru pa tudi drugje.
Strošek dostave računalnika k pooblaščenemu prodajalcu ali zastopniku (ali na sedež) vedno nosi kupec. Prevzem opreme na vaši lokaciji se zaračuna v obliki kilometrine.

Pred predajo opreme v servis je dobro preveriti, na našem e-naslovu, če je oprema res pokvarjena in če eventuelno okvaro garancija sploh krije. V obeh primerih, ko gre za napako v delovanju zaradi programske opreme ali ko garancija dejanske okvare ne krije, se zaračunajo stroški glede na porabljen čas oziroma servis. Za končnega kupca je sicer računalnik celota in ga ne ločuje na strojno ali programsko opremo, toda za servis je potrebno ti dve komponenti ločiti. Saj v veliki večini primerov stroj ne vrača tistega, kar si bi uporabnik želel zaradi nesoglasja med programsko opremo ali med programsko in strojno opremo zaradi napačnih gonilnikov ali uporabe ali virusov... V kolikor programska oprema ni bila kupljena in nameščena z naše strani in v primeru, ko ni niti legalna, računalnika nismo dolžni usposabljati za delo. Tak nedelujoč računalnik stestiramo le na strojni ravni, da preverimo delovanje strojne opreme in lastniku dokažemo pravilno delovanje računalnika (programske opreme se ne dotikamo). ** OPOMBA: s prihodom WINDOWS7 je zares priporočljivo vsak nelegalni sistem cenovno sprejemljivo legalizirati in si s tem zagotoviti našo popolno storitev, ter brezhibnost in udobje delovanja vašega računalnika. Windows XP ne nudi več (skoraj) nobene varnosti, četudi je legalen. Smo zaupanja vreden partner Microsoft, zato nelegalne opreme ne nameščamo, prodajamo niti jo ne servisiramo. Prosimo, da nas niti ne sprašujete po tovrstnih storitvah!

Za redni servis, kot je čiščenje ali vzdževalna dela se je treba naročiti na e-naslov 14 dni pred željenim datumom.

drobni triki in nasveti, pravilna uporaba
Tudi pri pravilni uporabi računalnika slej kot prej pride do napake v programski opremi. V takem primeru smo vam na voljo za osnovno kratko svetovanje ali za dejansko storitev vzdrževanja, ki se obračuna po ceniku. V kolikor doslej niste uporabljali legalnega operacijskega sistema ali druge programske opreme, lahko to storite sedaj in si pridobite vse potrebne licence za nadaljno uporabo programov. Licence se plačajo po ceniku proizvajalca, nameščanje ali aktivacija pa po dejansko porabljenem času. Microsoft vam nudi cenovno ugoden način legalizacije GET GENUINE KIT, drugi založniki pa po njihovih pogojih.

V vsakem drugem primeru smo vam na voljo z drobnimi triki in nasveti za boljši izkoristek vašega računskega stroja.

Obiščite tudi naš portal www.cdmikelis.com in www.snemanjeporoke.eu.

| domov | povezave